REKLAMA
Znaleziono 1093 wyników
[Polska] Deweloperzy mieszkaniowi – ostudzony optymizmartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Deweloperzy mieszkaniowi – ostudzony optymizm
Miniony rok był trudny dla deweloperów mieszkaniowych. Ich klienci zgłaszający się do banków po kred...
[Nysa] Abra otwiera drugi sklep franczyzowyartykuł
Pokaż artykuł
[Nysa] Abra otwiera drugi sklep franczyzowy
1 października otwarty zostanie w Nysie drugi sklep franczyzowy działający pod szyldem Abra sklepy m...
[Gdańsk] Grupa Inpro podpisała w kwietniu 40 umówartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Grupa Inpro podpisała w kwietniu 40 umów
Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za kwiecień 2013 r. Zrealizowano przedsprzedaż (...
Bardzo dobre wyniki Galerii Katowickiej. Dużo nowych umów najmu i obroty większe o 12 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Bardzo dobre wyniki Galerii Katowickiej. Dużo nowych umów najmu i obroty większe o 12 proc.
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował bardzo dobre wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2023 r. W okresie styczeń-czerwiec br. w tym wiodącym centrum komercyjnym w Polsce podpisano 18 umów najmu na łączną powierzchnię 3 071 mkw.
[Polska] Jaką strategię przyjęli deweloperzy  artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jaką strategię przyjęli deweloperzy
Jakie plany inwestycyjne i sprzedażowe mają deweloperzy? Jaką strategię przyjęły firmy na ten rok? W...
[Warszawa] Sprzedaż mieszkań w górę, nawet w dobie kryzysuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sprzedaż mieszkań w górę, nawet w dobie kryzysu
Pomimo niesprzyjającej sytuacji na rynku nieruchomości, Espais Polska udowadnia, że można osiągnąć w...
W 2022 r. wojna zapełniła hotele. W tym roku cała nadzieja w biznesie, który wraca do spotkańartykuł
Pokaż artykuł
W 2022 r. wojna zapełniła hotele. W tym roku cała nadzieja w biznesie, który wraca do spotkań
Branża hotelowa może zaliczyć poprzedni rok do udanych. W pierwszych sześciu miesiącach roku na skutek wojny w Ukrainie pokoje były zapełnione, czego nikt się nie spodziewał. Wakacje również przeważnie były zadowalające, natomiast w drugim i trzecim kwartale do spotkań wrócił biznes, co napawa optymizmem na ten rok. Hotelarze marzą o wynikach sprzed pandemii, choć niepewność utrudnia prognozowanie. Na pewno jednak doświadczenia poprzednich lat sprawiły, że hotele lepiej przygotowały się finansowo, choćby na wzrost kosztów.
IGHP: widać ożywienie w hotelach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
IGHP: widać ożywienie w hotelach w Polsce
W kwietniu hotele odnotowały lepsze wyniki niż w marcu i po raz pierwszy od początku roku wyniki miesiąca nie były słabsze niż rok wcześniej. Tegoroczną majówkę hotelarze również mogą uznać za udaną, blisko 60 proc. obiektów odnotowało obłożenie powyżej 70 proc. miejsc. Szczególnie dobre wyniki osiągnęły hotele wypoczynkowe – wynika z najnowszej ankiety Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
[wielkopolskie] Pierwsza rocznica zakończenia rozbudowy Ferio Koninartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Pierwsza rocznica zakończenia rozbudowy Ferio Konin
Rok temu, w pełni skomercjalizowana powiększona w wyniku rozbudowy, powierzchnia Centrum Handlowego...
[Warszawa] Longbridge rozpoczął realizację inwestycji Active City – bardzo dobre wyniki przedsprzedaży i zainteresowanie nabywcówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Longbridge rozpoczął realizację inwestycji Active City – bardzo dobre wyniki przedsprzedaży i zainteresowanie nabywców
Firma Longbridge rozpoczęła realizację swojej nowej inwestycji w Warszawie. Przy ul. Instalatorów 5...
Znakomite wyniki Katowickiej SSE w 2021 roku mimo pandemii. Powstanie wiele nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Znakomite wyniki Katowickiej SSE w 2021 roku mimo pandemii. Powstanie wiele nowych miejsc pracy
Ponad 2,8 tys. nowych miejsc pracy powstanie dzięki wydaniu od początku tego roku przez Katowicką Sp...
[Wrocław] Lotnisko bije kolejne rekordy, 10 tysięcy pasażerów obsłużonych na Euroartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Lotnisko bije kolejne rekordy, 10 tysięcy pasażerów obsłużonych na Euro
Ponad 224 tysiące obsłużonych pasażerów, wzrost ruchu lotniczego o 37% i o 34% więcej zrealizowanych...
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiejartykuł
Pokaż artykuł
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w Polsce może pochwalić się bardzo dobrymi wskaźnikami zarówno pod kątem obrotów, odwiedzalności, jak i aktywności leasingowych.
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufakturaartykuł
Pokaż artykuł
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufaktura
W erze zakupów online, gdzie najważniejsza stała się wygoda i oszczędność czasu, centra handlowe stają przed poważnym wyzwaniem: w jaki sposób zachęcić klientów do zakupów stacjonarnych? – Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. O sposobach na skuteczne budowanie zadowolenia wśród klientów i przywiązania do zakupów stacjonarnych opowiadają ekspertka Manufaktury w Łodzi oraz agencji badawczej SANA.
[Wrocław] Grupa Archicom przekroczyła cel sprzedażowy na rok 2016artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Grupa Archicom przekroczyła cel sprzedażowy na rok 2016
Najlepszy w historii wynik sprzedaży – 825 mieszkań do 14 listopada, wobec 611 w całym 2015 r.;&nbsp...
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
[Gdańsk] Grupa Inpro przekazała w 2012 roku ponad 400 lokali mieszkalnychartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Grupa Inpro przekazała w 2012 roku ponad 400 lokali mieszkalnych
Inpro SA, jeden z czołowych trójmiejskich deweloperów notowany na GPW w Warszawie, podsumował wyniki...
[śląskie] Internauci: najlepsza przestrzeń publiczna jest w Tychachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Internauci: najlepsza przestrzeń publiczna jest w Tychach
Zakończyło się internetowe głosowanie na najpopularniejszą realizację biorącą udział w  konkur...
[Warszawa] Dantex po pierwszym kwartale: 15 proc. wzrostu sprzedaży r/r artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Dantex po pierwszym kwartale: 15 proc. wzrostu sprzedaży r/r
Dynamika sprzedaży mieszkań Dantex w I kw. br. (233 lokale, +15 proc. r/r) zapowiada kolejny dobry r...
REKLAMA